The best Side of معرفی فیلم و سریال

Wiki Article

برایان وودز و اسکات بک در امر نویسندگی کرازینسکی را همراهی کردند. مایکل بی و اندرو فرم وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

برد پیت، متیو فاکس، میری انوس، جیمز بج دیل، دیوید مورس، دانیلا کرتش و اوری فیفر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

میان‌ستاره‌ای را می‌توان جزو بهترین فیلم‌ های آخرالزمانی دانست که وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن برعهده کریستوفر نولان قرار داشت.

در این بین جیم و سلنا که در شهر هستند باید برای نجات خود تلاش کنند.

نیکلاس کیج، رز بیرن، چندلر کانتربری، لارا رابینسون و لیام همسورٍث ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم طی مراسم اسکار در بخش بهترین جلوه‌های ویژه نامزد دریافت جایزه شده بود، که موفق به کسب آن نشد.

فیلم شهر امبر با نمرات گوناگون منتقدان روبه‌رو شد. سیرشا رونان، هری ترداوی، بیل مری، مارتین لاندو، مری کی پلیس، توبی جونز، مکنایز کروک، ماریان ژان باپتیست، تیم رابینز و سایمون کونز ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

اما این صلح خیلی پایدار نمی‌ماند و جنگی رخ می‌دهد که مشخص می‌کند کدام نژاد بر زمین حکومت خواهد کرد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم بلید رانر به ایفای نقش پرداختند می‌توان به هریسون فورد، روتخر هاور، شان یانگ، ادوارد جیمز آلموس و داریل هانا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در آینده‌ای نزدیک، انسان با پیشرفت‌های سایبرنتیک در ویژگی‌هایی مانند بینایی، قدرت و توانایی ذهنی تقویت می‌شود.

مردم دنیای جدید همگی بی‌سوادند. در این میان کارنگی به دنبال به دست آوردن آخرین نسخه کتاب مقدس است تا توسط آن بر مردم دنیا سیطره یابد. کارنگی در دنیای قدیم هم زندگی کرده و قصد دارد از بی‌اطلاعی مردم دنیای جدید سوءاستفاده کند.

فیلم مصمم به بقا با واکنش‌های متعدد منتقدان مواجه شد. میا گاث، مارتین مک‌کان و داگلاس راسل ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

estou pensando my site nisso. Agora vou para efeitos e vou clicar em desfocar. Então podemos usar o desfoque gaussiano. E talvez eu chegue aos

ژیله آدرین نیز در امر نویسندگی ژونه و کارو را همراهی کرد. کلودی اوسار وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

Report this wiki page